jag har tänkt mycket på det här med att ha en blogg. om att skriva. vara kreativ. bara vädra ut alla tankar ur hjärnan. nu äntligen vågade jag göra det.

i skrivande stund sitter jag och febrilt googlar på hur allt i kroppen fungerar. det kallas naturkunskapsprov och det är exakt ett hundra frågor och svar som nötas in. nu.

det där med måndagar. vår filosofilärare uttryckte det såhär: det bästa är med att det är måndag är att det är måndag. med betoning på ÄR. han menade att det är bra att det är måndag för då är det inte det imorgon. vi får hoppas i sann filosofisk anda att han har rätt.

på fredag ska klä mig i min finaste klänning, ta på för höga klackar och dansa. jag ber till gud för att halsen ska sluta värka och knaprar citrontabletter. citroner är fint det.

Kommentera

Publiceras ej