Hej! Efter en lång sommar är jag tillbaka med nya krafter. Faktiskt känns livet mycket bättre efter en hel del ångest efter studenten. Det känns som att jag har hittat tillbaka till aktiviteter jag tyckte var roliga förr. Bland annat har jag hittat simningen igen. På riktigt, med full kraft. Jag trodde aldrig den dagen skulle komma men jag är faktiskt sugen på att hoppa i bassängen och börja tävla igen. Jag känner mig stark efter en del styrketräning efter att jag slutade för 1, 5 år sedan och nu simmar jag gärna ofta. 2- 3000 meter brukar det bli varje pass och i en månad nu har jag börjat sakna med säkert trappa upp träningen för att se hur kroppen svarar på det. Jag återkommer, men just nu känns allt fantastiskt på den biten. Som om det inte vore nog med det ska jag få vara med och hjälpa barn att simma, vilket kommer bli en utmaning och en otroligt rolig sådan. Att få bidra med att hjälpa barn att bli säkra i vatten och älska att simma är något jag brinner för och nu är snart den drömmen verklighet. Den 1:e september drar allt igång. Vi hörs snart igen!

Kommentera

Publiceras ej