Denna vecka började på topp med att jag klarade alla körprov innan slutprovet, löpningen känns stabil och kroppen hänger med, studentmössan hämtades ut och ett litet glädjeskrik var på sin plats. Att springa ofta börjar kännas riktigt bra nu. Har ingen lust alls att stänga in mig i ett gym utan vill vara ute så mycket som möjligt. Det där går verkligen i perioder. Vissa veckor är jag på gymmet varje dag, vissa veckor vill jag bara springa.

Idag fick jag betydligt längre betyg än vad jag förväntat mig på ett prov vilket är riktigt surt. När man för en gång skull RÅPLUGGAT går det inte vägen. Det är tråkigt, men det är bara att ta nya tag.

Februari tycker jag för övrigt är en fin månad. Solen vilar på himlen lite längre, fåglarna kvittrar och Halvars glass öppnar. Nåja, snart iallafall.

Jag vill tipsa om ett svenskt band som heter NONONO. Lyssna och njut. http://www.youtube.com/watch?v=4WkcOfr6dCo

Kommentera

Publiceras ej